Beantwoord

Met ongeactiveerde sim in buitenland, kan iemand hem activeren?

  • 9 April 2024
  • 10 reacties
  • 100 keer bekeken

Hi zou iemand de prepaid sim van mijn zoon kunnen activeren. hij is in het buitenland en dit vergeten te doen in Nederland. het Mobile nummer en het sim nummer staat in mijn perssonlijke opmerkingen.

icon

Beste antwoord door RBxx 9 April 2024, 12:45

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Fransgiezen , ben jij zelf in Nederland? Dan kan je het snelste even bellen met klantenservice op 0800-0402, dan kan de medewerker dit direct uitvoeren.

Hallo @Fransgiezen , ben jij zelf in Nederland? Dan kan je het snelste even bellen met klantenservice op 0800-0402, dan kan de medewerker dit direct uitvoeren.

 

Hi RBxx, dank voor je reactie. Helaas ook wij zijn voor zijn studie in de UAE waar mijn zoon gaat studeren.


Ik heb het al op mijn klanten portal geprobeerd maar dat lukt niet.  

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Fransgiezen , ben jij zelf in Nederland? Dan kan je het snelste even bellen met klantenservice op 0800-0402, dan kan de medewerker dit direct uitvoeren.

Hi RBxx, dank voor je reactie. Helaas ook wij zijn voor zijn studie in de UAE waar mijn zoon gaat studeren.


Ik heb het al op mijn klanten portal geprobeerd maar dat lukt niet.  

 

Ok duidelijk. Heb je toegang tot Facebook en/of X? Daar is KPN Webcare ook bereikbaar.

Ik kijk ondertussen of ik een KPN moderator kan bereiken.

OK super dat zou zeer zijn zijn. Helaas ik heb geen facebook. 

Ps. Ik mnoet nu even naar een bespreking en ben over 1-2 uur weer terug.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb de simkaart geactiveerd, @Fransgiezen. Doet het normaal gesproken direct. Mocht dat niet zo zijn, herstart de telefoon even.

Beste Erik, 

Top dank je. Op de telefoon komen sms berichten binnen dat deze is geactiveerd.

k probeer het nummer te bellen maar krijd dan een In-gesprek toon. Opnieuw opgestart en dit is nog steeds zo. Wel kan ik een sms verzenden die ontvangen wordt.

ogelijk duurd het ontvangen van een telefoontje een paar uur of moet hij Roaming aanzetten ??
En kan dat vanuit het buitenland ??

Dank je
Frans

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Fransgiezen , fijn dat een moderator snel kon reageren. Heeft het prepaid nummer wel voldoende beltegoed? Buiten de EU heb je voldoende tegoed nodig, ook voor ontvangen gesprekken, en de tarieven kunnen daar flink oplopen.

Hallo @Fransgiezen , fijn dat een moderator snel kon reageren. Heeft het prepaid nummer wel voldoende beltegoed? Buiten de EU heb je voldoende tegoed nodig, de tarieven kunnen daar flink oplopen.

Hi Ruud, dat was er well echter data Roaming stond aan dus het geld is nu op 2 euro50 mogelijk te weinig. We zijn de app aan het instaleren om geld toe te voegen.

Hallo @Fransgiezen , fijn dat een moderator snel kon reageren. Heeft het prepaid nummer wel voldoende beltegoed? Buiten de EU heb je voldoende tegoed nodig, de tarieven kunnen daar flink oplopen.

Hi Ruud, dat was er well echter data Roaming stond aan dus het geld is nu op 2 euro50 mogelijk te weinig. We zijn de app aan het instaleren om geld toe te voegen.

 

Nogmaals super veel dank dat jullie hebben geholpen. Na het opwaarderen werkt het 100%

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan Frans, goed om te lezen dat ik kon helpen.

Pas op met de kosten, ook data is duur. Zet mobiele data uit !!

Zie → KPN prepaid Buitenland tarieven (zonder bundels)

Reageer