Beantwoord

Mijn beltegoed verdwijnt terwijl ik geen mobiel data gebruik

  • 27 July 2022
  • 1 reactie
  • 167 keer bekeken

Beltegoed verdwijnt terwijl ik geen mobiel data gebruikt.

al tweede keer binnen enkele dagen na opwaarderen met 10 euro is tegoed verdwenen. Is me bij Telfort nog nooit overkomen. Durf niet meer op te waarderen.

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 29 July 2022, 20:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Frans f, welkom bij ons op het forum. Het klinkt alsof er ergens op de achtergrond toch iets gebeurd waardoor jouw beltegoed gebruikt wordt. Heb je mobiele data helemaal uitstaan op jouw telefoon, of staat dat wel aan? Voorheen bij Telfort kon je met een prepaid nummer alleen gebruik maken van internet als je een bundel hebt aangezet. Bij KPN kan dat ook zonder bundel, het gaat dan van je tegoed af. Toen de prepaid nummers van Telfort naar KPN zijn overgezet is hier ook een bericht over gestuurd en het wordt ook hier genoemd: Van Telfort prepaid naar KPN prepaid.

Ik kan voor je kijken waar het beltegoed aan gebruikt is, als je jouw forumprofiel voorziet van het bewuste 06-nummer en het simkaartnummer. Daarna kan je hieronder een seintje geven, dan weet ik dat ik mee kan kijken.Â