Beantwoord

Mijn telefoon wil geen verbinding meer maken met het netwerk

  • 4 June 2023
  • 1 reactie
  • 67 keer bekeken

Om voor mij onbekende reden wil mijn telefoon geen verbinding maken met het netwerk. Kunnen jullie controleren waarom ik niet kan bellen? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 4 June 2023, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Roderick Hietbrink, gaat het hier om het nummer met 22 op het einde? Als dat het geval is ben ik bang dat ik slecht nieuws voor je heb 😕 Dit nummer is opgeheven omdat er vanaf februari 2022 geen gebruik is gemaakt van het prepaid tegoed. Om bij inactiviteit na te gaan of een aansluiting nog wel gebruikt wordt, sturen we na 5 maanden en na 6 maanden een sms waarbij we uitleggen dat het nummer opgeheven gaat worden als er geen actie ondernomen wordt. Als er vervolgens inderdaad geen actie ondernomen wordt lijkt de aansluiting echt niet meer gebruikt te worden en wordt deze door ons opgeheven. Dat is bij dit nummer gebeurd in december 2022.

Mocht het om een ander nummer gaan, zou je dat nummer dan in je profiel willen vermelden en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik dat nummer ook controleren!