Beantwoord

Mobiele data uit laten zetten door KPN

  • 20 July 2021
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Mijn oudste dochter had hetzelfde probleem, wat nu ook mijn jongste dochter heeft. Ze is namelijk overgestapt van Vodafone naar kan. Haar mobiele data staat uit maar er wordt toch bepaalde centen afgeschreven. Mijn oudste dochter had hetzelfde probleem en ze mogen van mij alleen WiFi gebruiken dus heeft iemand van kpn mobiele data helemaal uitgezet. Is dat nu ook mogelijk voor mijn jongste dochter?

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 July 2021, 13:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo en welkom op het forum @Kieke1, in principe kun je op een toestel natuurlijk zelf de data uitzetten, maar kinderen zijn vindingrijk en kunnen dat dan weer zelf aanzetten. Daarnaast zijn er mogelijkheden tot ouderlijk toezicht maar daarmee blokkeer je dan het hele gebruik van de telefoon. Uit je bericht begrijp dat ze nog wel op wifi mogen van jou. 

Als je jouw profiel invult en mij een seintje geeft, dan duik ik onze systemen in om de dataverbinding vanuit hier te blokkeren. 

Heb profiel ingevuld

Hallo en welkom op het forum @Kieke1, in principe kun je op een toestel natuurlijk zelf de data uitzetten, maar kinderen zijn vindingrijk en kunnen dat dan weer zelf aanzetten. Daarnaast zijn er mogelijkheden tot ouderlijk toezicht maar daarmee blokkeer je dan het hele gebruik van de telefoon. Uit je bericht begrijp dat ze nog wel op wifi mogen van jou. 

Als je jouw profiel invult en mij een seintje geeft, dan duik ik onze systemen in om de dataverbinding vanuit hier te blokkeren. 

Heb profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +19

Data heb ik nu geblokkeerd voor het het opgegeven nummer. 

Dank je wel