Beantwoord

mobiele data werkt niet op nieuwe prepaid simkaart met zorgeloos internet

  • 11 July 2022
  • 19 reacties
  • 234 keer bekeken

Pas nieuwe sim van kpn gekocht met data bundel van 3000mb en zorgeloos internet ,internet werkt helemaal niet ,paar keer contact opgenomen met klantenservice en ook bij de winkel van kpn geweest,wordt van ene naar de ander gestuurd  ,steeds geen oplossing gevonden !26 e in de prepaid gegooid en nog steeds geen internet !!

Echt vervelend dit !
 

icon

Beste antwoord door EvaP 12 July 2022, 12:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @EvaP, welkom op ons forum!
Dat schiet niet op zo!
Werkt bellen/sms’en wel met de prepaidkaart? In wat voor apparaat gebruik je deze? 

Ik kijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hi Thomas ,gedaan!!

Bellen en smsen doet het gewoon !

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @EvaP 

Pas nieuwe sim van kpn gekocht met data bundel van 3000mb en zorgeloos internet ,internet werkt helemaal niet….

Als zorgeloos internet staat voor de bundel “Zorgeloos Online” dan denk ik dat ik de oorzaak weet.

Zorgeloos Online geeft onbeperkt internet met een hele lage snelheid (128 Kbit/s). Dat is alleen geschikt voor heel basaal internet gebruik. De bundel van 3000MB (25 Mbit/s) staat in de wacht, want er kan bij prepaid maar één bundel tegelijk actief zijn. Maar Zorgeloos Online loopt door en moet eerst worden opgezegd.

Ow okay,dank je wel  .Hoe moet ik deze dan opzeggen ?Hoop dat dit het probleem is .

Heb net geprobeerd via *142*009#
maar afmelden lukt niet 

Wat moet ik dan verder doen 

Reputatie 7
Badge +21

Zorgeloos online stopt na afmelding niet onmiddellijk. Je moet de lopende periode van 31 dagen nog uitzitten. Pas dan stopt de bundel.

Dus dat betekend dat ik geen internet zou hebben voor de hele maand ,ziet geweldig uit dus terwijl ik 26 e heb betaald 

Nou geweldige service van kpn

Reputatie 7
Badge +20

Ah daar had ik even volledig overheen gelezen @RBxx maar daar moet het hem dan inderdaad in zitten.
@EvaP  Je hebt nu wel internet maar dit is eigenlijk alleen snel genoeg voor e-mail en messaging. Goed dat je hem opgezegd hebt, als de maand voorbij is kun je de snellere bundels weer gebruiken. Helaas is de langzame onbeperkte bundel niet te onderbreken.
Sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Thomas dreigt de 3000MB snelle bundel nu niet ongebruikt te verlopen? Kan jij in dat geval het financiële leed verzachten en de kosten daarvan vergoeden?

Hoe moet ik dan de hele maand zonder internet verder ?is geen andere oplossing dan ?nieuwe sim met nieuwe nr en mijn data bundel overzetten dat ik direct gebruik kan maken van internet ?

ben nu dat 10 e kwijt voor die zorgeloos ellendige online bundel plus die 16 e 

Reputatie 7
Badge +20

De 3GB bundel kan ik wel vergoeden maar voor het internet en de onbeperkt online bundel heb ik helaas niet echt een oplossing.

@Thomas Okay dan is het goed !hoe wordt het dan vergoed ?

Reputatie 7
Badge +20

Dit kan ik als beltegoed laten vergoeden

@Thomas is goed prima dank je wel!

Reputatie 7
Badge +20

graag gedaan hoor, ik heb m ingediend! Als het goed is heb je daar een bevestiging van gehad.

Ja alles goed gegaan !bedankt