Vraag

Mogelijkheid tot terugkrijgen Prepaid nummer

  • 22 November 2023
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo,

Mijn man heeft een prepaid sim van KPN omdat wij tijdelijk in het buitenland wonen. Hij is zijn simkaart kwijtgeraakt en wil graag een nieuwe bestellen. Deze week bleek dat niet mogelijk, we hebben wel het juiste simkaartnummer. Het nummer zou vervallen zijn. 

Wij vragen ons af of er echt geen mogelijkheid is om het nummer terug te krijgen. Naar mijn weten is er wel binnen nu en een half jaar mee gesms't. 

 

Ik hoor het graag! 
Hartelijke groet


1 reactie

Hoi. Dat is vervelend.

De wachtrij voor een KPN moderator hier is helaas momenteel zo'n 9 dagen. Geduld is gevraagd.

Maar dan kan je mooi je gegevens daarvoor vast invullen in het forumprofiel (afgeschermd).

Zeker het mobiele nummer is nodig. Dan kan de moderator er de status van checken.

Vul het hier in ➡ forumprofiel (onderaan na invullen de 'bewaren' knop gebruiken).

Voor aanvraag van een nieuwe simkaart is ook het simkaartnummer nodig. Dat is niet het 06 nummer. Je vindt het op het bankpasformaat kaartje waar je de simkaart uit gehaald hebt. Of je hebt 't ergens goed genoteerd. Wel belangrijk bij prepaid.

Een eventueel nieuwe sim kan alleen naar een Nederlands adres worden gestuurd.

Ik neem aan dat je buiten de landen v.d. EU-bundel zit. Anders had je wel je abonnement kunnen houden. Eventueel gedowngrade.

Reageer