Vraag

Na kopen prepaid bundel toch beltegoed afgeschreven.

• 13 May 2022
  • 5 reacties
  • 26 keer bekeken

Gisteren heb ik een bundel geactiveerd met 120 belminuten. Zojuist een telefoontje gepleegd en toch is 4 euro van mijn beltegoed afgeschreven. Hoe kan dat?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Snoeck, welkom. 

Dat lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling. Zou jij jouw 06-nummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is. 

Hallo @Snoeck, welkom. 

Dat lijkt mij inderdaad niet helemaal de bedoeling. Zou jij jouw 06-nummer willen toevoegen aan jouw profiel? Dan ga ik voor je kijken wat er aan de hand is. 

Ik heb mij  06 nummer aan mijn profiel toegevoegd

Groet

Ellen

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Snoeck

Ik zie inderdaad geen verbuik uit de belminuten bundel terwijl deze wel is geactiveerd. Was het nummer waar jij naar gebeld hebt toevallig een buitenlands nummer? 

Hoi @Snoeck

Ik zie inderdaad geen verbuik uit de belminuten bundel terwijl deze wel is geactiveerd. Was het nummer waar jij naar gebeld hebt toevallig een buitenlands nummer? 

Ja een Belgisch mobiel nummer

Hoi @Snoeck

Ja een Belgisch mobiel nummer

Jammer dat ik geen reactie meer heb ontvangen. Zou trouwens vreemd zijn als een Belgisch mobiel nummer wel moet betalen. Bij de bundels staat toch duidelijk binnen heel EU

Reageer