Beantwoord

Niet telefonisch bereikbaar met prepaid

  • 3 February 2024
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Sinds kort ben ik niet telefonisch bereikbaar, ik kan wel bellen maar niet gebeld worden. In zowel mijn nieuwe telefoon als mijn oude telefoon kan ik niet worden gebeld maar wel bellen. Weet iemand hoe dit kan? Het gaat om een prepaid simkaart.

 

Bedankt alvast.

Kièro

icon

Beste antwoord door Kièro 9 February 2024, 20:57

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Kièro, welkom op de community. Dat is raar en vervelend. Wat gebeurt er precies als je gebeld wordt, wat krijgt men te horen? Krijgt men bijvoorbeeld een melding, blijft de lijn over gaan of iets anders?

Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten enkel wat jij vertelt. Om mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

@Jasper van KPN

Hallo Jasper,

Als mensen mij bellen horen ze gelijk een in gesprek toon.

 

Met vriendelijke groet,

Kièro

Reputatie 7

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een keer in gesprek bent als iemand jouw belt, maar niet elke keer. Dat is wel erg veel. Staat er mogelijk een doorschakeling ingesteld naar een ander nummer, waardoor dit gebeurt? En had je ons al gebeld wat ik noemde?

@Jasper van KPN 

Beste Jasper,

 

Ik heb geen doorschakeling ingeschakeld maar ik heb nog niet gebeld naar het nummer van kpn. 

Reputatie 7

Dan zou ik ons toch eerst even bellen, dan kan er direct met je meegekeken worden. Zoals je merkt is het forum niet de snelste route voor zoiets, en als het niet werkt lijkt het me wel zo fijn dat het snel opgelost is.

@Jasper van KPN 

Beste Jasper,

 

Ik heb in mijn instellingen gevonden dat VoWIFI aan staat. Als die optie aan staat, komt er een in gesprek toon. Als die optie uit staat, dan gaat het gesprek wel over en komt hij binnen op mijn telefoon. Door VoWIFI uit te zetten blijkt het nu opgelost te zijn.

 

Met vriendelijke groet,

Kièro

Reputatie 7

Dat was niet een optie waar ik aan gedacht had, maar ik ben blij dat het daarmee mee werkt! Die optie onthoud ik voor als er soortgelijke vragen over komen 🙂

Reageer