Beantwoord

Nieuwe prepaid sim kaart bestellen met nummerbehoud.

  • 6 October 2020
  • 5 reacties
  • 275 keer bekeken

Ik gebruik nog steeds een Hi prepaid simkaart. Die past echter niet in mijn nieuwe telefoon. Ik wil dus nu een nieuwe prepaid simkaart met nummerbehoud aanvragen maar het Hi Simkaartnummer word niet herkent online.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 7 October 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Vul alvast onder je profiel > prive opmerkingen je 06nr en simkaart nummer in. Dan kan een moderator met je mee kijken wanneer het word opgepakt door 1 van de mods.

Overigens, als je naar een KPN winkel kan, is dat ook een mogelijkheid, dan kan je ter plekke een nieuwe simkaartje meekrijgen met nummerbehoud

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @WvdR. Uit je bericht maak ik op dat het niet gelukt is om via vervangende SIM-kaart aanvragen een nieuwe passende te krijgen? Mocht het je echt niet lukken, zou je dan jouw profiel willen invullen met zoals @Misja20 al aangeeft het 06 nummer en simkaart nummer.

Ik heb een prepaid kaartje wat nog van Hi is. Nu heb ik een nieuwe telefoon en daar past het grote Hi prepaid kaartje niet in. Dus wilde ik via de site een nieuwe prepaid Simkaart bestellen. Maar bij het ingeven van mijn huidige Simkaart nummer gaat er iets niet goed  en kan ik niet verder gaan met bestellen. Ik heb inmiddels de informatie in mijn profiel mobiel nummer en simkaart nummer ingevuld.

@Misja20 En @Jeroen_dB bedankt.

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zie dat bij een prepaidkaart wij dit toch niet kunnen doen. Excuses! Ik stuur je een privebericht met de juiste gegevens die je nodig bent om dit proces zelf af te ronden.

Â