Vraag

Nieuwe prepaid simkaart aanvragen vanuit het buitenland zonder simkaartnummer

  • 30 January 2024
  • 2 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik ben mijn simkaart (prepaid) verloren in het buitenland en wil graag een nieuwe aanvragen. Ik weet echter mijn simkaartnummer niet. Hoe kan ik een nieuwe simkaart aanvragen? En kan deze evt opgestuurd worden naar een ander adres dan mijn thuisadres?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Oei @Renee1990 , dat kan lastig worden. Een prepaid is in de basis een anoniem product.

Heb je het prepaid nummer in MijnKPN geregistreerd en/of gebruik je de Prepaid app? Je moet op één of andere manier kunnen aantonen dat het jouw nummer is. 06-nummer én simkaartnummer zijn dan nodig.

Reputatie 7
Badge +13

Oei @Renee1990 , dat kan lastig worden. Een prepaid is in de basis een anoniem product.

Heb je het prepaid nummer in MijnKPN geregistreerd en/of gebruik je de Prepaid app? Je moet op één of andere manier kunnen aantonen dat het jouw nummer is. 06-nummer én simkaartnummer zijn dan nodig.

Wat Ruud zegt klopt inderdaad. Met het oog op de veiligheid en het anonieme karakter van KPN Prepaid zul je moeten aantonen dat je de eigenaar bent van het nummer. Naar het buitenland opsturen zal sowieso niet gaan. 

Reageer