Beantwoord

Nieuwe simkaart activeren lukt niet

  • 2 April 2022
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Vandaag simkaart gekregen,  maar lukt de hele dag niet om deze te activeren.Krijg steeds melding technisch probleem 

icon

Beste antwoord door Albert21 6 April 2022, 20:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Albert21. Welkom op het KPN Forum! Is het inmiddels al gelukt om jouw nieuwe prepaid simkaart te activeren? Gaat het om een vervangende simkaart of een nieuw telefoonnummer? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, mobiele nummer en simkaartnummer achterlaten in het KPN Forum profiel als het nog niet is gelukt? Dan zoek ik voor je uit of ik jou verder kan helpen hierin. 

Het is inmiddels bij een KPN winkel opgelost.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden.😊