Beantwoord

Onbeperkt Online databundel gekocht maar niet ontvangen

  • 20 May 2022
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb om 5/19/2022 een bundel Onbeperkt Online gekocht, wel 30 min/sms gekregen, maar tot nu nog geen internet. Het staat ook zo in het overzicht op mijn KPN app (alleen 30 min/sms). Hoe kan ik het oplossen en toch internet voor 30 dagen activeren? Mijn mobiele nummer is gekoppeld aan mijn profiel indien u het nodig heeft.

Met vriendelijke groeten,
Sterre

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 May 2022, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sterrex11 ,

Het probleem met deze bundel is dat je wel internet hebt, maar dat het heel traag is, 128 Kbit/s.

Te weinig om een filmpje te bekijken, wel net genoeg om een mail of appje te versturen. 

Maar eigenlijk is het gewoon een waardeloze bundel. 

Volgende keer een andere bundel kopen ! 

 

Jouw bundel : 

Onbeperkt Online

  • 30 minuten/sms
  • Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

8,99

Bel met je mobiel naar *143#

 

Koop volgende keer bv deze : 

Alles-in-1 Basis

  • 30 minuten/sms
  • 200 MB internet (25 Mbit/s)
  • NL, EU, Andorra, Noorwegen en Zwitserland
  • Stopt automatisch na 31 dagen

5,99

Bel met je mobiel naar *123#

 

bron : 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels.htm