Beantwoord

Onverwacht hoog en snel data verbruik van data kaartje in auto

  • 11 April 2023
  • 2 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb een 10GB Data SIM kaartje in mijn auto. Normaliter is dit ruim voldoende voor een maand, zelfs met drie kinderen op youtube. Deze maand schijn ik ineens 10GB in 10 dagen te hebben verbruikt en geeft MijnKPN aan dat mijn abonnement over 19 dagen ververst zal worden? Hoe is dit in hemelsnaam mogelijk en waarom kan ik nergens op MijnKPN een telefoonnummer of chatbot of email adres vinden voor een klantservice? 

icon

Beste antwoord door Frenk van KPN 13 April 2023, 19:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @RPMol 

 

Zit er een ingebouwde navigatie in je auto die ook gebruik kan maken van die data sim, misschien dat die kaartupdates heeft binnengehaald?
 

De klantenservice van KPN kan ook niet zien waaraan je data is opgegaan, mocht je ze toch willen bellen dan kan dat op 0800-0402 (ma t/m vr 08:00 - 18:00 en za 08:00 t/m/ 17:00).

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op het forum @RPMol en begrijpelijk dat je meer duidelijkheid wil hebben. Heb je inmiddels nog telefonisch contact met ons gehad om dit verder te bespreken?

Wat @GeSp omschrijft zou overigens een mogelijkheid kunnen zijn. Nu weet ik niet of het mogelijk is, maar misschien dat je kan achterhalen wanneer je auto voor het laatst een update heeft gehad. Komt dit overeen met de periode waarin je meer data hebt gebruikt dan kan je er vanuit gaan dat het daar vandaan komt.