Beantwoord

Opgewaardeerd maar niet ontvangen

  • 4 April 2022
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Goeiemorgen,

 

Ik heb vandaag (en een aantal dagen geleden) mijn simlock-vrije mobiel 2 keer opgewaardeerd, alleen hier is niks van toegevoegd. Wel is het geld direct eraf geschreven. Ik zou graag willen dat dit recht getrokken worden A.U.B. Jammer genoeg maak ik dit vaker mee met opwaarderen.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 6 April 2022, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @wireless077 . Welkom op het forum.

Welke stappen heb je precies gedaan om op te waarderen? Zie hieronder de pagina waarin de verschillende manieren benoemd worden:

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm