Beantwoord

Opvragen datum verloop geldigheid prepaid.

  • 18 November 2019
  • 1 reactie
  • 3455 keer bekeken

Onlangs is mijn prepaid-nummer overgezet van Telfort naar KPN.

Bij Telfort kon ik mijn tegoed inzien en zag ik tevens tot welke datum dit geldig is.

Ik heb de KPN-app geïnstalleerd, maar die werkt niet. Ik zie totaal geen data. Ik lees dat hier veel mensen over klagen.  Bij inloggen met mijn KPN-ID zie ik wel mijn tegoed, maar niet tot welke datum dit geldig is. Ik weet dat het prepaid-tegoed onbeperkt geldig is, mits ik minimaal 1x per 6 maanden de prepaid-kaart gebruik of opwaardeer. Ik wil graag weten tot welke datum mijn prepaid-kaart geldig is, zodat ik vóór die datum kan opwaarderen. Deze informatie wordt nergens vermeld. Kan mij iemand vertellen hoe ik deze informatie boven water krijg?

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 November 2019, 18:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Telfort_KPN_Prepaid 

 

Via de KPN prepaid app en de MijnKPN app kan je de geldigheid van het tegoed inzien, zoals hieronder verder aangegeven wordt. Dat is het enige wat je erover kan vinden, en tot wanneer een gekochte bundel loopt. Je dient het 06-nummer eerst eenmalig te koppelen, en daarna kan je jouw product inzien. Waardeer je 1 keer in de 6 maanden je prepaid simkaart gebruikt (ermee belt of sms't) krijgen wij de melding dat hij actief is en is het beltegoed onbeperkt houdbaar. 

Je maakt op de computer/tablet een account op Mijn KPN. Daarna registreer je je 06 (op tabblad producten) bij mobiel & Prepaid. 

Wanneer je dat gedaan hebt kun je via een sms:
SALDO naar 1266 je tegoed opvragen. 

Je krijgt dan van KPN een sms terug met je saldo en de datum tot wanneer je tegoed geldig is, en dat werkt ook op jouw telefoon.

 

De looptijd van 6 maanden wordt bij ieder gebruik herstart.

Dus als je vandaag een belletje pleegt loopt de geldigheid t/m 18-5-2020.

Bel je overmorgen weer iemand dan wordt de looptijd t/m 20-5-2020.

Ook als je internet via 4G gebruikt of een sms verzendt wordt de looptijd een half jaar doorgeschoven. Zo blijft ie bij regelmatig gebruik dus ‘eeuwig’ werken/geldig.

 

Reageer