Beantwoord

opwaarderen gps tracker lukt niet

  • 4 February 2020
  • 6 reacties
  • 277 keer bekeken

Hallo, ik werk met een gps-tracker en kan zodoende alleen via een computer opwaarderen. De tracker kan zelf niet bellen. Maar ik krijg al dagen een foutmelding via de opwaardeersite: https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm hoe kan ik alsnog het tegoed opwaarderen?

icon

Beste antwoord door Misja20 6 February 2020, 16:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@PrismaDennis Welkom op het forum. Wat lastig dat je niet kunt opwaarderen via de site, er zijn inderdaad al langere tijd problemen met het online opwaarderen. Helaas is het nog niet gelukt om het op te lossen. Ook omdat het een wispelturig probleem is. Heb je toevallig al eens een andere browser geprobeerd? Mocht dat het probleem niet oplossen dan zal de simkaart helaas even uit het apparaat en in een mobiele telefoon moeten. Waar je dan voor zou kunnen kiezen is automatisch opwaarderen, uitleg daarover vind je hier. Mocht je maar nauwelijks beltegoed gebruiken zou je dan ook eventueel een opwaardeerkaart kunnen kopen. Ik snap uiteraard dat dit niet ideaal is, en we werken hard aan een oplossing voor het probleem. 

Reputatie 6
Badge +6

Hij kan ook een opwaardeerkaartje kopen, de opwaardeercode aan een kpn moderator doorgeven en die kan het dan voor hem opwaarderen, zonder de simkaart uit de tracker te hoeven halen :)

Reputatie 7
Badge +15

@PrismaDennis Wat @Misja20 zegt is inderdaad ook nog een optie. Deze was mij even ontschoten! Je kunt daarvoor contact opnemen met de klantenservice, een chat starten of hier aangeven dat je hier gebruik van wil maken. Dan kan ik je een privé bericht sturen. 🙂

Reputatie 7
Badge +15

@PrismaDennis Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Bedankt voor de hulp. Uiteindelijk is het idd gelukt door een code te kopen en te bellen met KPN. Ik hoop dat het snel ook weer gewoon via de site kan, want dat gaat wel iets sneller.

Reputatie 7
Badge +15

@PrismaDennis Heel graag gedaan natuurlijk. Fijn om te horen dat het gelukt is. Wij hopen uiteraard ook dat het probleem met opwaarderen via de site zo snel mogelijk opgelost is. Wel zo makkelijk als het straks weer gewoon via de site kan.