Beantwoord

Opwaarderen KPN Prepaid in het buitenland lukt niet

  • 18 August 2023
  • 4 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 1

KPN stuurt me per sms bericht dat ik moet opwaarderen vandaag want anders wordt mijn nummer afgesloten. Prima, wil ik opwaarderen, vul bedrag, mobiele nummer in en dan wordt er om een promotiecode gevraagd uh….die heb ik niet met als gevolg dat ik het opwaarderingsproces niet kan afronden door via Ideal te betalen. Is dit nieuw????

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 August 2023, 15:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @stevinsonboy ,

Als het echt vandaag de laatste dag is? 

Vraag dan aan een kennis/familielid om ergens in Nederland bij een supermarkt of tankstation een opwaardeerbon te kopen. En dan zij dan jou de code doorsturen. 

Want als je nummer eenmaal afgesloten is, krijg je het nooit meer terug. 

 

Reputatie 1

Dank voor de feedback. Ga proberen iemand in NL zo'n opwaardeerbon te laten kopen. Vindt het ovrigens een vreemde gang van zaken. Heb dit nummer al 15 jaar  zo lang ik in het buitenland woon en was altijd in staat via Ideal, zonder promotiecode, op te waarderen on line. Zie totaal de flauwekul van zo’n promotiecode niet in. Verder zou KPN dan best wel wat vroeger kunnen zijn met zo'n bericht en niet op de dag dat daadwerkelijk tot afsluiten zal worden over gegaan.

Reputatie 1

Inmiddels zo'n opwaardeercode uit NL ontvangen. Helaas bleken de 1e twee opties, opwaarderen per sms niet te werken, kreeg steeds een foutmelding. De 3e optie, downloaden van de KPN prepaid app dus gedaan en opgelost. Had wel een KPN app op mijn mobiel maar daar kon ik niet mee opwaarderen, snap nu waarom. Erg duidelijk is KPN niet op zijn website over dit alles.

 

Reputatie 7
Badge +28

Gelukkig is het nu via de KPN Prepaid App gelukt., blijft je nummer in ieder geval bestaan. Voortaan minstens eens in de zes maanden een telefoontje plegen of een sms versturen. Dan heb je dat gedoe niet.Â