Beantwoord

Opwaarderen lukt niet. Ik krijg de melding dat de code al gebruikt is.

  • 27 March 2022
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

Ik heb een opwaardeer kaart gekocht in de supermarkt. Nu wil ik dit op mijn prepaid opwaarderen maar hij geeft iedere keer de melding dat de code al is gebruikt. Ik zie bij mijn tegoed het niet terug. Ik heb mijn mobiel het afgelopen half jaar wel gebruikt. Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 March 2022, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24

Hi Wim, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? En zou je ook je opwaardeercode willen invullen? 

Ik hoor hoor graag van je.Â