Opwaarderen met sms lukt niet

  • 30 August 2020
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

Heb met twee prepaid telefoons ditzelfde probleem. Sinds kort heb ik een databundel aangeschaft. Die wordt betaald uit je beltegoed. Na een maand is de bundel niet meer geldig. Ik kan daarom niet de prepaid-app gebruiken om op te waarderen. Ik heb dan ook geen internet op een andere manier en wil het gewoon doen zoals ik al jaren doe, opwaarderen via SMS. Maar de SMS komt blijkbaar niet meer aan op 1299 en ik kan dus niet meer opwaarderen. Wat is er toch ineens aan de hand?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @Ben mobiel, 

Welkom op het KPN Forum. Niet prettig dat opwaarderen via sms je niet meer lukt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Zo geldt er een limiet bij deze manier van opwaarderen: 

  • EUR 20,- per dag
  • EUR 40,- per week
  • EUR 80,- per maand

Daarnaast mogen er geen openstaande incasso's zijn van eerdere opwaarderingen. Als eerder een incasso mislukt is, moet deze eerst alsnog worden voldaan. 

Overigens is het zonder databundel nog steeds mogelijk om via de KPN Prepaid App op te waarderen. Je kan deze App ook gebruiken via een Wifi verbinding. :slight_smile: Daarnaast zijn er nog diverse andere manieren om je Prepaid tegoed op te waarderen. Hopelijk lukt het zo verder. :slight_smile:

Reageer