Beantwoord

Opwaarderen mislukt

  • 26 September 2020
  • 4 reacties
  • 152 keer bekeken

Goedendag, vandaag heb ik op een verkeerde manier (namelijk zonder eerst 1244 & 9 te bellen) mijn prepaid tegoed (Via AH met opwaardeercode) ingetoetst en willen opwaarderen. De opwaardeercode heb ik nog, maar het lukte mij niet meer om na die eerste verkeerde poging mijn beltegoed op te waarderen, € 10,00. Toen ik dat de tweede keer deed, werd gemeld dat de code verkeerd of al eerder gebruikt was.

Kunt u mij helpen? Wat moet ik doen om alsnog mijn beltegoed te ontvangen? Al vast bedankt voor uw reactie.

icon

Beste antwoord door mobieljv 5 October 2020, 09:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @mobieljv, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag je 06-numer en ook opwaardeercode ergens invullen, onder persoonlijke opmerkingen bijvoorbeeld. 

Reputatie 7
Badge +24

@mobieljv, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Dag Alex_P

Bedankt voor uw bericht. Vorige week heb ik bij de AH e.e.a. kunnen regelen. Alles is opgelost.

groet,
mobieljv

Reputatie 7
Badge +24

Dag Alex_P

Bedankt voor uw bericht. Vorige week heb ik bij de AH e.e.a. kunnen regelen. Alles is opgelost.

groet,
mobieljv

Fijn om te lezen. Graag gedaan uiteraard. :relaxed: