Beantwoord

Opwaarderen via 1244 - bankgegevens niet bekend

  • 31 October 2020
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

11 maanden later en het werkt nog steeds niet.

wacht al 8 maanden tot mijn NOOIT GEWIJZIGDE bankgegevens geverifieert zijn.

nu heeft mijn visueel gehandicapte (=blind zijnde) moeder hetzelfde probleem.

zij heeft gebeld met een medewerker en je raadt het nooit….zij moest naar de kpn website gaan.

erg “behulpzaam”

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 12 November 2020, 14:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @pilot, welkom! Wat vervelend dat je hier al zo lang mee zit :( Zou jij je forumprofiel willen invullen? Graag bij klantnummer mobiel dan je 06-nummer en het simkaartnummer invullen. Je mag daarnaast de gegevens van je moeder in het veld ‘persoonlijke opmerking’ plaatsen. Ook voor haar dan zowel 06-nummer als simkaartnummer. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt. Dan ga ik dit verder nakijken voor jullie beiden.

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt niet meer gereageerd, Pilot. Dan ga ik ervan uit dat het probleem is opgelost :thumbsup_tone1: