Vraag

Per abuis een bundel aangevraagd op een verkeerd nummer

  • 30 June 2023
  • 1 reactie
  • 16 keer bekeken

Goedemiddag.

Ik heb net via mijn kpn een bundel aangevraagd voor mijn zoontje zijn telefoon nummer. Nu blijkt dit aan mijn nummer gekoppeld te zijn en moet ik deze dus opnieuw aanvragen via mijn zoontje zijn nummer. Maar betekend dat ik 2x 20 euro moet betalen ipv 1x. Wat kan ik nu het beste doen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi en welkom op ons forum @Femke90.  Dat is geen probleem, ik kan de bundel die je per ongeluk aangezet hebt voor je vergoeden zo gauw ‘ie verlopen is en niet gebruikt is. In de tussentijd kan je dezelfde bundel gewoon aanzetten voor jouw zoontje. 

Kun je me nog even aan de mouw trekken als hij de bundel bij jou verlopen is? Dat kan je zien in de MijnKPN app. Wil je tegen die tijd ook je forumprofiel invullen inclusief jouw mobiele nummer?