Beantwoord

Prepaid

  • 20 January 2021
  • 9 reacties
  • 174 keer bekeken

Nieuwe prepaid gekocht heb die een poos laten liggen en heb die van navond n me telefoon gedaan heb nummer behouden omdat er denk rond de 80 euro op zit Maar hij doet het niet dacht dan waardeer ik op maar dat gaat dus niet  krijg de melding Uw account is opgeschort of geblokkeerd. is tel nr *** dus dat is balen weet niet wat ik nu moet doen

 

Vriendelijke groeten 

 

Admin: nummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 26 January 2021, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hoe lang is het geleden dat je gebeld hebt met dit nummer is dat meer dan 6 maanden ?

Reputatie 6
Badge +6

Na die 6 maanden krijg je nog een laatste 90 dagen, waarin je de simkaart kan deblokkeren.

Je kan makkelijk zelf testen of je sim nog actief is, door je eigen nummer te bellen, als dat ook niet meer kan, dan is het vrijwel zeker dat je nummer en simkaart definitief geblokkeerd is.

Nummer ben je dan kwijt en het beltegoed ook.

Weet niet hoelang geleden het is Heb geen e-mail gehad dat ik wat moest doen Dus ik ben het geld kwijt en het telefoonnummer dan heb ik ook niks meer aan de simkaart

Als je het nummer zelf niet meer kan bellen dan is het over en sluiten en helaas ben je dan je beltegoed ook kwijt en het waarschuwings mailtje kan best in je spam box zijn beland

Nee geen mailtje gehad alles komt gewoon binnen niks in me spam dus erg vreemd dat er geen e-mail is verzonden  de simkaart doet niets dus kan ik ook niet bellen dan zou eerst het account weer geactiveerd moeten worden Dus nu geld kwijt en de nieuw gekochte simkaart ook niks aan ook weg gegooid geld

Reputatie 6
Badge +6

Kan je niet iemand anders vragen om dat nummer te bellen dan, als je zelf geen andere telefoon hebt.

Het is toch de snelste weg om te weten of je simkaart nog te redden is of niet namelijk.

Mailtje kan je niet ontvangen hebben, want die worden niet gestuurd, wel smsjes, alleen moet het toestel dan wel aan hebben gestaan, je geeft zelf al aan dat ie een poosje uit heeft gestaan, dus waarschijnlijk heb je daarom niks ontvangen...

Helaas doet de telefoon het niet een ander heeft gebeld Maar ik dacht zelf dat kpn de geblokkeerde kaart weer kon actieverenen inderdaad de telefoon heeft lang uit gestaan dus dan komen de sms ook niet aan 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Ria Lindenberg, het nummer is helaas niet meer te heractiveren. Op 3 juli 2020 was het nummer al 6 maanden niet meer gebruikt. Destijds is er ook een sms gestuurd met de volgende tekst:

Beste klant, let op! U hebt 6 maanden geen gebruik gemaakt van uw telefoon, waardoor uw tegoed en nummer op 03/07/2020 worden geblokkeerd. Waardeer snel uw tegoed via kpn.com/onlineopwaarderen op om uw nummer en tegoed te behouden. Groet, KPN

Op 3 november 2020 is vervolgens het nummer definitief stopgezet. Wil je nu weer prepaid gebruiken dan zal je een geheel nieuwe simkaart met daarbij een nieuw nummer moeten aanschaffen. 

 

 

 

De telefoon stond uit dus dan komt het sms niet aan Dan is een email wel beter Ben dus net ander halve maand te laat om het nummer nog als nog te activeren 

Maar helaas al het geld kwijt Maar bedankt voor het antwoord

 

Vriendelijke groeten Ria