Prepaid beltegoed

  • 27 November 2019
  • 6 reacties
  • 408 keer bekeken

Hallo,

 

Mijn dochter heeft een hema prepaidkaart. Deze moest worden opgewaardeerd. Nu is er (omdat hema onder kpn valt. Lazen we ergens) via jullie een opwaardering van 15 euro gedaan.. we hebben wel een code gekregen maar deze kan ik dus niet op een hema kaart opwaarderen. Is er een manier waarop dit wel lukt of kan ik mijn geld terug krijgen?

Vriendelijke groet, 

Alyda Beenen

 

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Alyda 

Hebben jullie een prepaid kaart gekocht van de Hema of KPN? Dat is me nog niet helemaal duidelijk. 🤔

Hoi @Alyda .

 

Hema mobiel gebruikt het netwerk van KPN maar staat verder geheel los van KPN. Ze verkopen wel KPN beltegoed maar niet de KPN Prepaid simkaart. 

 

 

 

** Begrijp ik het goed..?

Hebt u geprobeerd via wellicht een KPN opwaardeerbon om het beltegoed op te waarderen? **

Dat gaat niet .. 

De Hema simkaart hoort bij Hema mobiel.

 

Een medewerker zal zich hierover (financiële) moeten buigen, dit gebeurt meestal binnen 48 uur. 

via kpn online opgewaardeerd voor haar hema kaartje. Wij dachten dat we op de kpn site een optie konden kiezen voor kpn of hema opwaardeer keuze. Helaas was dit dus niet zo. Nu heb ik wel een code maar daar hebben we nu dus niks aan.

 

Groet,

Alyda Beenen

We kwamen tot deze keuze omdat ik in eerste instantie niets op hema opwaarderen kon vinden. En toen ik het wel vond gaf ie aan dat het opwaarderen niet lukte.

Vandaar dus onze keuze voor KPN.

Uiteindelijk nog maar eens 20 euro uitgegeven aan een prepaidcode in een hema winkel

 

Groet Alyda

 

Hoi Alyda. 

 

Zou je toch eens even de simkaart uit de telefoon kunnen halen en een foto van de providernaam die er op staat hier plaatsen?

Of.. Instellingen, status

 Welke naam wordt aangegeven? 

 

Reageer