Beantwoord

Prepaid bundel besteld en betaald maar niet geactiveerd

  • 17 July 2022
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Gisteren heb ik een prepaid bundel (onbeperkt online) besteld en betaald via ideal, maar deze is nog niet geactiveerd.

Wel kreeg ik het bericht:

Beste klant, vanwege technisch onderhoud kunt u momenteel geen gebruik maken van opwaarderen via SMS. Ga naar www.kpn.com/opwaarderen om direct uw nummer op te waarderen. Onze excuses voor het ongemak. Groet, KPN

 

Wat te doen?

 

Admin: Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 19 July 2022, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @W-online, welkom op ons forum!
Ik heb meteen even met je meegekeken naar de nummers uit je profiel. De ene heeft een abonnement en de andere wordt omgezet naar een abonnement. Ik vermoed dat je vanwege die omzetting nu niet kunt opwaarderen. 
Als dit niet klopt of je wilt iets wijzigen kun je hierover altijd het snelst even met ons bellen op 0800-0402

Als het bedrag al wel afgeschreven is via iDeal krijg je dit met een paar werkdagen weer teruggestort (vanaf het rekeningnummer van iDeal)