Vraag

Prepaid bundel deactiveren om een andere te gebruiken

  • 15 November 2023
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik had 1 bundel gekocht en later nog 1 bundel omdat ik het internet te traag vond.

Ik wil graag die eerste bundel deactiveren of verwijderen omdat de SIM aan het trage bundel gebruikt.

Ik heb de klantenservice gebeld maar die zeiden dat het hier op het forum moest plaatsen. Hieronder is een link van iemand die precies hetzelfde probleem had.

https://forum.kpn.com/prepaid-16/prepaid-bundel-deactiveren-466553#:~:text=Helaas%20kan%20deze%20niet%20verwijderd,die%20je%20niet%20nodig%20hebt.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas kan ook een KPN medewerker hier op het forum je niet (direct) helpen.

Een bundel die geactiveerd is kan niet worden verwijderd, ook niet door KPN. Je zal moeten wachten totdat die bundel vanzelf afloopt na 31 dagen. Er kan maar één bundel actief zijn, dus de 2e bundel staat in de wacht. Wat eventueel wel kan is het volgende: de 2e bundel kan door een KPN moderator worden vergoed als die bundel ongebruikt verloopt. Dan krijg je die kosten retour als beltegoed.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Imelda, welkom! Het klopt helemaal wat RBxx zegt. Ik kan de tragere bundel helaas niet deactiveren. Wel kan ik in dit geval de kosten van de tweede bundel vergoeden. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan ga ik het voor je in orde maken. 

Heb ik gedaan @Marcia_ 

Reputatie 7
Badge +30

Top. Ik heb bij dezen het tegoed van de tweede bundel weer op jouw kaart gezet. 

Reageer