Beantwoord

prepaid geblokkeerd

  • 4 October 2020
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Ik heb mijn prepaid Telfort telefoon lange tijd niet opgewaardeerd en gebruikt. Hij is nu jammer genoeg geblokkeerd.  Moet ik nu een nieuwe prepaid simkaart kopen? Of is er een andere oorzaak? Krijg ik dan een nieuw nummer of kan ik mijn huidige nummer behouden? Mijn huidige nummer staat bij mijn profiel.

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 October 2020, 10:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb mijn prepaid Telfort telefoon lange tijd niet opgewaardeerd en gebruikt. Hij is nu jammer genoeg geblokkeerd.  Moet ik nu een nieuwe prepaid simkaart kopen? Of is er een andere oorzaak? Krijg ik dan een nieuw nummer of kan ik mijn huidige nummer behouden? Mijn huidige nummer staat bij mijn profiel.

Alvast bedankt


Met een Prepaid simkaart moet je minimaal 1 keer in de 6 maanden een betaalde handeling hebben uitgevoerd of zelf hebben opgewaardeerd, doe je dat niet , dan krijg je nog een laatste 90 dagen, waarin je simkaart al deels geblokkeerd is, een blokkering die je alleen kan opheffen middels een opwaardering.

Heb je dat niet gedaan, dan is je simkaart permanent geblokkeerd en het nummer is ook weg, die is ook niet meer terug te halen helaas.

Je kan via deze link een nieuwe prepaid simkaart kopen: https://shop.kpn.com/mobiel/prepaid/

Of in 1 van de kpn winkels, phonehouse of supermarkten.

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @weg, welkom op het forum! Misja legt al uit hoe het werkt met een prepaid nummer en het actief houden hiervan. Je hebt je nummer al ingevuld in je profiel (waarvoor dank!) dus ik heb jouw situatie kunnen controleren. Helaas heb ik slecht nieuws. Je aansluiting is inmiddels permanent geblokkeerd en je nummer komen te vervallen. Dit is niet meer te herstellen. Je kunt een nieuwe prepaid simkaart aanschaffen, daar krijg je dan een nieuw nummer bij.