Beantwoord

Prepaid internet bundel gekocht, maar deze werkt niet

  • 31 March 2022
  • 9 reacties
  • 660 keer bekeken

Heb voor mij prepaid n internet bundel gekocht maar ik krijg geen internet op mijn telefoon

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 4 April 2022, 09:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Pieter8888 ,

Weet je wel zeker dat je een bundel hebt gekocht met data? 

Want er zijn ook genoeg bundels met alleen maar beltegoed….

https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm?data=onb&icid=keymatch

 

 

100% zeker een internetbundel, zie deze ook in de prepaid app. Heb deze gisteren gekocht, 1 keer d.m.v. de app (Ideal) en iets later nog een poging door een nummer te bellen (*124#) wat van m'n beltegoed is afgegaan. Maar als ik de wifi uitzet of buiten mijn wifi kom krijg ik geen data(4G o.i.d.) bij het signaalsterkte icoontje te staan en ben ik en blijf ik offline ☹️

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ok , staat de optie Mobiel Netwerk in jouw menu wel op aan? 

Ja, staat aan

Reputatie 7

Hi @Pieter8888, welkom op het forum. Als de instellingen op het toestel goed staan zou je verwachten dat het werkt. Zou je voor de zekerheid een screenshot kunnen delen van die instellingen en aanvullend je forumprofiel voorzien (gebruik alleen de vakjes waar privé bij staat) van het bewuste 06-nummer en bijbehorende simkaartnummer? Dan kan ik de instellingen aan deze kant ook nakijken.

 

Hallo Jasper,

Hierbij de screenshots die denk ik belangrijk voor je zijn.

 

Reputatie 7

Dat ziet er inderdaad goed uit @Pieter8888. Ik heb ook aan deze kant gekeken en mobiel internet was geblokkeerd. Ik heb die nu vrijgegeven. Als je het toestel een keer herstart, kan je dan wel gebruik maken van het internet?

Dank je wel Jasper, het werkt nu 👍

Reputatie 7

Graag gedaan @Pieter8888, fijn dat het zo werkt! Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Hou er rekening mee dat het mobiele internet niet stopt op het moment dat je bundel afloopt. Als je na de bundel blijft gebruiken gaat dit van je beltegoed af.