Heb voor mij prepaid n internet bundel gekocht maar ik krijg geen internet op mijn telefoon
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelHeb voor mij prepaid n internet bundel gekocht maar ik krijg geen internet op mijn telefoon
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineelHallo
Weet je wel zeker dat je een bundel hebt gekocht met data?
Want er zijn ook genoeg bundels met alleen maar beltegoed….
https://www.kpn.com/prepaid/opwaarderen.htm?data=onb&icid=keymatch
100% zeker een internetbundel, zie deze ook in de prepaid app. Heb deze gisteren gekocht, 1 keer d.m.v. de app (Ideal) en iets later nog een poging door een nummer te bellen (*124#) wat van m'n beltegoed is afgegaan. Maar als ik de wifi uitzet of buiten mijn wifi kom krijg ik geen data(4G o.i.d.) bij het signaalsterkte icoontje te staan en ben ik en blijf ik offline ☹️
Ja, staat aan
Hi
Hallo Jasper,
Hierbij de screenshots die denk ik belangrijk voor je zijn.
Dat ziet er inderdaad goed uit
Dank je wel Jasper, het werkt nu 👍
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.