Beantwoord

Prepaid is geblokkeerd en er was niet verteld binnen welke termijn ik moest opwaarderen

  • 15 September 2023
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Heb n reserve mobiel met prepaid kaart knp. Vergeten om binnen half jaar te bellen of zo. Wel n sms'je gekregen dat beltegoed geblokkeerd was en geblokkeerd kon worden door op te waarderen, maar hierin stond niet vermeld binnen welke termijn dit moest gebeuren. En ook niet nog net voor verstrijken termijn herinnerings sms gekregen. Laat ik t houden op de duurste van NL is ook de minst klantvriendelijke. 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 20 September 2023, 10:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is natuurlijk erg vervelend @Ro70. Het nummer is nu dus vervallen? Dan vrees ik dat ik deze ook niet meer kan herstellen. Alles over de houdbaarheid van KPN Prepaid kun je hier terugvinden.

Technisch zou dat nummer natuurlijk wel teruggeven kunnen worden als t nog niet uitgegeven is, is hoogstens n keuze van KPN om daar nier aan te beginnen. Maar goed, ik klaag er ook niet over dat ik dat nummer kwijt ben. En zelfs niet eens over t beltegoed dat KPN inpikt. Maar wel over de slechte info verstrekking. Om nu info over houdbaarheid te verstrekken is mosterd na de maaltijd.  KPN is blijkbaar ook niet van plan om die info verstrekking in SMS te verbeteren.  Tsja....

Reputatie 7
Badge +13

De gegevens staan op de site op de pagina waar je de prepaid kunt bestellen, mijn excuses dat dit niet toereikend was dan, ik zal dit terugkoppelen.