Beantwoord

PrePaid kaart die niet kan vervallen

  • 9 October 2020
  • 4 reacties
  • 117 keer bekeken

Hallo,

Ik doe vrijwilligerswerk voor ouderen en wil voor deze mensen bereikbaar zijn per telefoon. Maar daar wil ik dan niet mijn privénummer voor gebruiken maar een PrePay kaart waar men naar toe kan bellen. Ik bel met die kaart niet. Probleem is echter dat deze kaarten na verloop van tijd komen te vervallen als je er niet mee belt. Is daar een oplossing voor? Op dit moment hebben mijn vrouw en ik ieder een Mobiel abonnement bij KPN. In mijn telefoon kan ik nog een extra kaart plaatsen, die ik voor de hulpverlening wil gaan gebruiken.

Dus een kaart waarmee ik niet ga bellen, maar wel gebeld zal worden. Bestaat zo'n kaart?

Alvast bedankt voor de reactie,

Fred

icon

Beste antwoord door RBxx 9 October 2020, 15:02

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dus een kaart waarmee ik niet ga bellen, maar wel gebeld zal worden. Bestaat zo'n kaart?

Niet bij KPN, daar moet je minstens één keer per 6 maanden zelf kort bellen of sms sturen. Met het standaard beltegoed van € 10 waar je mee begint kan je jarenlang het nummer in leven houden.

Ik verwacht dat het bij andere providers niet anders is. De 06-nummers zijn geen onbeperkt beschikbaar ‘artikel’.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fred Zeewolde Welkom hier en goeie vraag! Rbxx heeft echter wel helemaal gelijk: dit hebben we niet. Je zult minimaal 1 keer per half jaar een uitgaande verbinding tot stand moeten brengen om je kaart actief te houden. Dat stelt natuurlijk niet veel voor: even kort iemand bellen (diegene moet wel opnemen) en klaar. :)

Bedankt voor jullie reactie!

even kort iemand bellen (diegene moet wel opnemen) en klaar. :)

Of even naar je prive nummer bellen of sms’en.

Reageer