Beantwoord

Prepaid kaart koppelen werkt niet en dus ook het gratis tegoed niet

  • 16 March 2022
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

Ik heb op dit forum al de uitleg gelezen over de prepaid kaart koppelen aan abonnement. Maar het lukt me toch niet om te doen. Ik krijg wel een mail binnen dat de koppeling gelukt is, maar in mijn KPN zie ik dat nergens terug, ook niet om het gratis tegoed op te nemen. 

Ik heb me al suf gezocht hoe het moet heb er inmiddels al uren in zitten.

Zou heel fijn zijn als het verlossende antwoord zou komen.

 

Alvast bedankt.

 

Groetjes Lisette

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 March 2022, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Lisette van Knippenberg, welkom! Wat jammer om te lezen dat het niet lukt! Wat bedoel je precies met prepaid koppelen aan een abonnement? In dit topic lees je hoe je het extra tegoed aan kunt vragen. Ik zal de stappen hieronder ook zetten. Lukt het daarmee?

 

1. Maak een KPN ID aan om in te loggen in MijnKPN
2. Koppel je prepaid product in MijnKPN
3. Vraag extra tegoed aan in MijnKPN

  • Klik op Prepaid om het extra tegoed te ontvangen
  • Vul het formulier in en de 7,50 extra beltegoed zal worden bijgeschreven. Je ontvangt een bevestiging
  • Let op: het extra tegoed wordt niet getoond in MijnKPN. SMS gratis het woord SALDO naar 1266 om het in te zien