prepaid kaart opwaarderen lukt niet

  • 12 January 2021
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

hallo.

 

mijn zoon heeft geen vast abonement maar waardeert altijd op.

nu had ik als moeder een kaart prepaid van 15 euro bij de supermarkt gekocht

maar nu waardeert hij het beltegoed niet op

en zegt hij dat het al in gebruik is  terwijl mijn zoon zegt dat het niet op zijn telefoon staat

graag wil ik hier antwoord op en of dat u met mij mee gaat kijken 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @aaltje72, wat vreemd dat je de melding krijgt dat een opwaardeerkaart reeds gebruikt is. Je mag toch verwachten dat een opwaardeerkaart uit de supermarkt ongebruikt is. Ik kan niets beloven, maar kijk graag even met je mee. Wil je jouw forumprofiel aanvullen met het 06-nummer van jouw zoon en het bijbehorende simkaartnummer? Je kunt deze invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Een enkele keer komt het de laatste tijd voor dat je bij een ongebruikt tegoed deze melding krijgt. Het dient dan (helaas) handmatig door een kpn-medewerker toegevoegd te worden. Is storinkje.

Reputatie 7
Badge +17

Goede toevoeging, @PeterG!

@aaltje72 Als je naast de gevraagde gegevens ook de code in jouw ‘persoonlijke opmerkingen’ zet, kan ik kijken of ik het beltegoed kan toevoegen.