Prepaid naar Sim Only, hoe gaat dat met simkaart?

  • 19 April 2021
  • 8 reacties
  • 158 keer bekeken

prepaid nummer naar overzetten naar simonly  dan prepaid kaartje waardeloos ?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Volgens mij houdt je hetzelfde simkaartje als je bij kpn van prepaid naar abonnement gaat. En het openstaande tegoed wordt ook vergoed (tot € 300).

Maar het enige dat soms nog op je sim staat is (een deel van) je nummerlijst/contacten. Maar met een smartphone staan die waarschijnlijk in je telefoon zelf.

Bedankt voor reply, maar je krijgt een nieuwe sim……

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor reply, maar je krijgt een nieuwe sim……

Wat is het probleem daarmee?

Het probleem is dat het prepaidkaartje niet meer toegankelijk is? Deze kan ik gewoon weggooien nu ? of komt daar een ander nummer op ? 

Reputatie 7
Badge +21

Dat prepaid kaartje heb je niets meer aan. Bij de overgang met nummerbehoud gaat het nummer over naar het nieuwe simkaartje. Het oude kaartje kan je wegdoen. Alleen als er nog contacten opstaan, dan moet je die eerst overzetten naar het toestelgeheugen. Maar dat is tegenwoordig nog zelden het geval. 

Bedankt voor reply, maar je krijgt een nieuwe sim……

Ah, okee.

Het oude simmetje kan je weggooien. Bij het restafval (niet bij plastic want er zitten electronische onderdelen en metalen in). Die gaat nooit meer werken.

Ik ben van prepaid naar sim only overgestapt. Maar hoe kan ik mijn tegoed , dat nog op de prepaid stond, terug krijgen?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @abozim 

Wat gebeurt er met mijn overgebleven beltegoed als ik overstap naar een abonnement?

Als je met jouw KPN Prepaid nummer overstapt naar een abonnement van KPN, krijg je jouw overgebleven beltegoed terug via de eerste rekening van je nieuwe abonnement.

bron:  Overstappen van Prepaid naar abonnement | KPN.com