Beantwoord

Prepaid nr overzetten naar kids sim only nadat prepaid tegoed is verlopen

  • 7 January 2020
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo KPN support team,

Wij zijn benieuwd of het mogelijk is een ‘oud’ prepaid nummer welke nog in ons persoonlijk producten overzicht staat op mijnKPN .. over te zetten naar een Kids Sim only abonnement (nummer behoud). Nadat het prepaid tegoed van het ‘oude’ nummer langer dan 90 dagen niet is gebruikt. Is dit mogelijk? Groet, Danielle

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 9 January 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @DaanSw, welkom. 

Een prepaid nummer overzetten naar een abonnement is alleen mogelijk indien het prepaid nummer nog in gebruik is. Dus nog niet helemaal afgesloten. Ik wil dat graag eens voor je nakijken. Zou je het betreffende nummer inclusief simkaartnummer aan jouw Forumprofiel willen toevoegen? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Hi Bart,

Dank voor je antwoord. Inmiddels is het ‘euvel’ verholpen en heeft jou collega van de helpdesk een nieuw nummer toegevoegd aan de simkaart. Want aan een afgesloten prepaid nummer kan geen abonnement gekoppeld worden mét dit nummer. Want die was al afgesloten..  Dank voor je reactie. Groet, Danielle

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het al geregeld is. Nummer was dus al volledig afgesloten helaas. 

In ieder geval mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien we graag weer een topic verschijnen.