Beantwoord

Prepaid: nummer is komen te vervallen

  • 18 August 2023
  • 4 reacties
  • 445 keer bekeken

IK heb een prepaid kaart van kpn met telefoonnummer *************. Door de Corona kon ik niet naar Nederland komen. Nu ik in Nederland ben blijkt, dat mijn prepaid kaart niet meer bestaat. Daar er nog wel geld op de kaart staat, zou ik dit graag terug willen hebben. Uw antwoord zie ik dan ook met belangstelling tegemoet. Ik stuur u dit van het e-mail adres van mijn broer en ik vermeld ook zijn telefoonnummer erbij, daar het van mij uit het bestand is gehaald. Met vriendelijke groet, F de Mars

Overeengekomen: Ik geef hierbij akkoord dat KPN Netwerk deze gegevens mag opslaan en gebruiken voor het beantwoorden van mijn vraag.
Verstuurdatum: 16-08-2023 17:33:43  

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel met het oog op de privacy.

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 August 2023, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Je kunt ook geen 1244 meer bellen? Dan is ie geheel vervallen. Beltegoed wat nog resteerde op dat moment vervalt dan ook. En kan niet en wordt niet vergoed. Dit staat al 15 jaar in de voorwaarden van prepaid bij kpn. Maar ook andere providers doen dat zo.

Ik vind dit een slecht iets van KPN. Als je in het buitenland woont dan gebruik je niet je prepaid en dan kan KPN wel een sms sturen maar dat zie je dan niet. Ook vergeten oude mensen wel eens dat ze elk halfjaar iets moeten doen om de prepaidkaart geactiveerd te houden.

slechte service van KPN

Het werkt zo met prepaid bij elke provider. 

Kpn is nog ruim met vervallen na 6 maanden niet gebruiken. Ook in het buitenland kun je elke paar maanden maar steeds wel binnen 6 maanden van de vorige een smsje versturen. 

En wat je ook neemt, alles heeft voorwaarden. Prepaid, abonnement, auto huren, huis huren,…

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Prepaid bel tegoed, welkom op het KPN forum

Prepaid tegoed is onbeperkt geldig onder de volgende voorwaarde: Minimaal elke 6 maanden 1 keer met het prepaidnummer sms'en, bellen, internetten of opwaarderen. Als daar niet aan voldaan wordt, zal het nummer geblokkeerd worden. Door binnen 90 dagen na de 6 maanden op te waarderen, is het nummer weer te gebruiken. 

Als er echter binnen 90 dagen na de eerste blokkade niet wordt opgewaardeerd, komt het nummer in zijn geheel te vervallen en is eventueel beltegoed weg.Â