Beantwoord

prepaid opwaarderen aanvraag niet kunnen verwerken

  • 30 January 2020
  • 13 reacties
  • 848 keer bekeken

Hoi ik probeer vandaag al diverse keren mijn prepaid op te waarderen maar krijg herhaaldelijk de melding We hebben uw aanvraag niet kunnen verwerken. Probeer het later opnieuw

 

is er een storing ??

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 14 February 2020, 14:37

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @opwaardeerder en welkom op het forum! Ik help je hier graag bij. Kun je mij hiervoor vertellen op welke manier je opwaardeert? Mocht dit online zijn, wil je dan een andere webbrowser proberen (bijvoorbeeld Firefox of Google Chrome)? Ik hoor je bevindingen graag! 

Ben je toevallig geblokkeerd voor uitgaand bellen? Je bent de tweede met de melding dat het niet lukt via kpn.com/opwaarderen .

Gelukkig kun je ook op heel veel plaatsen een opwaardeerbon kopen. Supermarkten, rookwarenwinkels, etc.

Sanne, ik probeer online op te waarderen, via Safari en Google Chrome lukt het niet.

Kan er iets mis zijn met mijn mobiele nummer?

Kan je nog wel bellen? Of alleen opgebeld worden, @opwaardeerder ?

Mijn nr blijkt te zijn geblokkeerd omdat ik het nr 6 maanden niet heb gebruikt.

Is dit op te lossen?

Ai.

Als je nog wel je beltegoed kunt opvragen via *101# of gebeld kunt worden dan kun je het alleen weer terugkrijgen door opwaarderen van BELTEGOED. (of een beltegoedbon in supermarkt, rookwarenwinkel, telefoonwinkel e.d. aanschaffen. Dit is tijdens de storing (?) natuurlijk een goede optie)

Kan je ook niet meer gebeld worden of het beltegoed opvragen is je nummer helaas definitief vervallen. Dan kun je alleen maar een nieuwe prepaidsim met nieuw nummer aanschaffen.

Reputatie 7
Badge +17

@opwaardeerder Ah, dat verklaart het! Er is op dit moment een storing waardoor online opwaarderen niet lukt wanneer het nummer geblokkeerd is. Als je een opwaardeerkaart in de KPN winkel koopt kun je daarmee opwaarderen en dan werkt je nummer weer! Op deze pagina kun je vinden welke winkel het dichtste bij jou in de buurt is en wanneer deze open is. 

Hoi Sanne,

Hoe kan het zo lang duren voordat zo'n storing is opgelost?

Ik heb het 4 dagen geprobeerd.

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Sanne,

Hoe kan het zo lang duren voordat zo'n storing is opgelost?

Ik heb het 4 dagen geprobeerd.


Niet om lullig te doen tegen over KPN, maar als er met prepaid problemen zijn, kan het echt een forse tijd duren voordat het opgelost is, zie de app en de opwaardeerdeer problemen.

Als ik jou was, ga gewoon even langs een supermarkt koop een opwaardeerkaartje en klaar.

Zo te zien waardeer je maar heel weinig op, dus het is niet dat je dat elke maand of zo moet doen, en het bespaart je een hoop frustratie als het weer is niet lukt om online op te waarderen,de volgende keer dat je dan moet opwaarderen, is het vast wel opgelost toch...

Reputatie 7
Badge +17

@opwaardeerder Excuses voor de late reactie! De storing speelde helaas al geruime tijd, maar de melding lijkt inmiddels gesloten te zijn, dus je kunt proberen om weer online op te waarderen. :slight_smile: Mocht dit niet lukken, dan raad ik je aan om een opwaardeerkaart te kopen. 

Mijn client heeft prepaid telefoon bij Telfort. Het Tegoed is verlopen en telefoon is nu geblokkeerd, Ik wil nu opwaarderen maar krijg geen antwoord wat te doen!

Mijn client heeft prepaid telefoon bij Telfort. Het Tegoed is verlopen en telefoon is nu geblokkeerd, Ik wil nu opwaarderen maar krijg geen antwoord wat te doen!

@Kuitert. Als de telefoon nog wel gebeld kan worden dan kun je nog opwaarderen om hem weer te gebruiken.
Dat kan via kpn.com/opwaarderen en kies voor “ik wil BELTEGOED opwaarderen” (iDeal, Paypal, Visa).

Werkt dat niet of wil je anders betalen koop dan een opwaardeerbon (KPN) bij de kassa van supermarkt, tijdschriften/rookwaren winkel of telefoonwinkel (kpn-winkel bijv.), mediamarkt etc.

Reputatie 7
Badge +17

@Kuitert Ik raad je ook de tips van PeterG aan. :slight_smile: Mocht de telefoon ook niet meer gebeld kunnen worden, dan werken het mobiele nummer en de simkaart niet meer. Om dan weer te kunnen bellen kun je een nieuw prepaid-pakket of abonnement bestellen. Het is niet meer mogelijk om het oude nummer mee te nemen.

Reageer