Beantwoord

prepaid opwaarderen lukt niet

  • 22 September 2020
  • 11 reacties
  • 237 keer bekeken

Heb het geprobeerd via de website maar krijg grijs scherm met melding tijdelijk buiten werking heb nu geld overgemaakt naar kpn met vermelding van mijn mobiele nummer wanneer staat dit bedrag op mijn telefoon moet dringend me voicemail bellen en zonder tegoed  kan dat niet

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 24 September 2020, 21:45

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Als het echt zo dringend is en Online lukt het even niet, kan je ook in vrijwel elke supermarkt, boekenwinkel, kpn winkels een beltegoed bonnetje kopen en direct opwaarderen….

Ik ben slechthorend en doe eigenlijk  alles via sms dus dat gaat lastig heb nu 30 euro overgemaakt dus hoop dat dat niet voor nijs is en dat het er straks bij staat heb zelf.de  overboeking gedaan dus niet via website of app daar dat niet werkte 

Reputatie 6
Badge +6

Ik ben slechthorend en doe eigenlijk  alles via sms dus dat gaat lastig heb nu 30 euro overgemaakt dus hoop dat dat niet voor nijs is en dat het er straks bij staat heb zelf.de  overboeking gedaan dus niet via website of app daar dat niet werkte 


Zo een opwaardeer bonnetje kan je ook via sms opwaarderen:

  • Maak een sms'je met de volgende tekst: [code opwaardeerbon] Opwaarderen (bijvoorbeeld: 123456789123456 Opwaarderen).
  • Stuur de sms vervolgens gratis naar 1266. Je beltegoed wordt direct opgewaardeerd.

Dus ben ik die 30 euro kwijt die ik overgemaakt  heb of kan kpn dat spoedig terugstorten?

Reputatie 6
Badge +6

Dus ben ik die 30 euro kwijt die ik overgemaakt  heb of kan kpn dat spoedig terugstorten?


Nee dat ben je zeker niet kwijt, een kpn moderator zal hier reageren en je daarmee verder helpen, alleen soms kan dat even duren.

 

Vandaar dat ik je ook een andere optie gaf, omdat je zei dat je echt nodig moest bellen.

Kan iemand mij helpen ik wil dat die 30 euro op me telefoon komt of wordt teruggestort spoedig ik heb het niet breed em nu kan ik niks

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Ronaldklok en welkom op het forum! Als ik het goed begrijp heb je nu los €30,- naar ons overgeschreven via internetbankieren? Zo ja, dan krijg je dit automatisch binnen 2 weken weer terug. Betalingen die wij niet kunnen plaatsen worden automatisch weer teruggestort. Prepaid opwaarderen kan alleen via een opwaardeerkaart uit de winkel zoals @Misja20 al adviseerde, of online via de website of de Prepaid app. Handmatig geld overschrijven zal er helaas niet voor zorgen dat er beltegoed wordt bijgeschreven, maar je krijgt het geld dus vanzelf weer terug. 😄

Is het opwaarderen inmiddels wel gelukt? Mocht het online nog niet gelukt zijn, wil je het dan eens via een andere webbrowser proberen? Mozilla Firefox of Google Chrome bijvoorbeeld. Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 🙂

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb niets meer vernomen, dus ik hoop dat het opwaarderen inmiddels gelukt is. Zo niet, laat het gerust weten! 

nee Via de website Lukt nog niet en ben niet bij de winkel geweest om Een bon  te halen daar ik me 30 EURO ook nog niet terug heb en heb het niet breed Dus kan nu niks Eerst me geld terug

Reputatie 7
Badge +17

Als ik het goed begrijp heb je nu los €30,- naar ons overgeschreven via internetbankieren? Zo ja, dan krijg je dit automatisch binnen 2 weken weer terug. Betalingen die wij niet kunnen plaatsen worden automatisch weer teruggestort.

Nog even afwachten wat de terugbetaling betreft. Naar welk rekeningnummer heb je het trouwens overgemaakt? 

Wat het opwaarderen betreft, wat als je de opwaardeerpagina opent in een andere webbrowser? Google Chrome of Mozilla Friefox bijvoorbeeld? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt. 

Opwaarderen inmiddels gelukt  nu die 30 euro nog terug zal even kijken welk rekeningnummer het was

Reageer