Beantwoord

Prepaid simkaart activeren in buitenland lukt niet

  • 27 July 2022
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik krijg de melding dat de simkaart niet geactiveerd is, kan geen sms’n ontvangen of sturen of bellen. 
Ik heb het 06 nummer en het simkaart nummer in het opmerkingen veld van m’n profiel gezet. 
Kunnen jullie me helpen?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 July 2022, 19:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ai @Emmawilgeactiveerdworden , ben je niet in de gelegenheid geweest om de simkaart in Nederland even op te starten? Dan gaat het activeren vanzelf door één telefoongesprekje te voeren.

Ik zal de moderators even een seintje geven, dan kunnen ze het op afstand voor je doen.

Nee helaas vergeten. 
Stress op Schiphol door de lange wachtrijen. 
Super bedankt voor het doorzetten. 
Enig idee wanneer ik weer eens een poging kan wagen? Of krijg ik een sms oid?

Reputatie 7
Badge +21

Je krijgt een reactie van KPN hier en volgens mij een sms'je op je telefoon als de sim geactiveerd is.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb 'm voor je geactiveerd @Emmawilgeactiveerdworden!

Als hij het niet direct doet, mag je het toestel wel even uit- en weer aan zetten, dan hoort hij het signaal direct op te pakken 😊

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Emmawilgeactiveerdworden , is het gelukt en doet jouw prepaid simkaart het nu?