Beantwoord

Prepaid simkaart activeren in het buitenland

  • 19 June 2022
  • 9 reacties
  • 210 keer bekeken

Ik zit monenteel in mallorca en heb een kpn orepaid als reserve bij mij. Kom ik er net achter dat ik hier de sim niet kan activeren. Is het voor jullie mogelijk omdat te doen

icon

Beste antwoord door RBxx 19 June 2022, 17:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Chumlee 

Een prepaid simkaart kan je zelf inderdaad alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de moderators.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Chumlee, hoop dat je een fijn verblijf op Mallorca hebt. 

Hallo @Chumlee 

Een prepaid simkaart kan je zelf inderdaad alleen activeren als je in Nederland bent en direct met het KPN netwerk verbonden bent. Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

 

Als je jouw profiel hebt ingevuld, geef dan even een seintje in het topic. Ga ik de simkaart activeren. 

Badge

kunnen jullie van  mij ook activeren?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rene Wajer , heb je de gevraagde gegevens al geplaatst?

Zet het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt, dan geef ik een seintje aan de moderators.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Rene Wajer, zie dat je jouw profiel al hebt ingevuld. Hulde daarvoor, kon ik direct aan de slag voor je. Prepaid simkaart activatie is gestart. 

Badge

Hallo,
Graag maak ook ik gebruik vd mogelijkheid via deze route simkaart te activeren.
Heb deze in buitenland toegestuurd gekregen.
Ik heb deze pagina Praat mee | KPN Community ingevuld, met tel en simkaart nr

Dank u wel

Reputatie 7
Badge +21

Hulp is onderweg @Klaas Lok , ik heb de moderators ingeseind. Hopelijk hebben ze snel tijd voor je.

Reputatie 7
Badge +20

 @Klaas Lok, bij deze geactiveerd!

Badge

Hallo,
Graag maak ook ik gebruik vd mogelijkheid via deze route simkaart te activeren.
Heb deze in buitenland toegestuurd gekregen.
Ik heb deze pagina Praat mee | KPN Community ingevuld, met tel en simkaart nr

Dank u wel

Snelle actie, snel geregeld. Top, hartelijk dank!