DE NIEUWE SIMKAARTNUMMER PAKT HIJ NIET HOE KAN DAT OPLOSSEN
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelDE NIEUWE SIMKAARTNUMMER PAKT HIJ NIET HOE KAN DAT OPLOSSEN
Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelHallo
Ben je in Nederland? Een prepaid simkaart kan je alleen activeren door rechtstreeks met het KPN netwerk te verbinden, in Nederland dus.
ps. zet je Caps Lock even uit, je bericht komt zo over als SCHREEUWEN .
Hallo
Kan je wat meer informatie geven? Wij zien niet wat jij ziet, maar alleen wat jij ons vertelt.
Waar ben je, in Nederland of in het buitenland? Wat doe je, krijg je een foutmelding (en welke)?
Hoi
Is het je in de tussentijd nog gelukt je simkaart te activeren?
Waar loop je precies tegenaan? Een prepaid simkaart activeer je door hem in je toestel te doen en er mee te bellen (vanaf ons netwerk in Nederland)
Om hierover direct contact met ons te hebben kun je ons ook altijd bellen op 0800-0402 of met ons chatten op www.kpn.com/service
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.