Beantwoord

Prepaid simkaart activeren vanuit het buitenland

  • 6 May 2023
  • 15 reacties
  • 182 keer bekeken

Helaas moet ik de vraag weer aanmaken hoewel al eerder gesteld maar het is de enige mogelijkheid om mijn Sim kaart geactiveerd te krijgen. Ik zit in Frankrijk, heb een nieuwe prepaid simkaart en kan m niet activeren, ik hoop dat iemand me kan helpen. 

icon

Beste antwoord door RBxx 6 May 2023, 19:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Een KPN moderator kan dit “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt.

Gedaan!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @TsewangPalmo! Wil je het toestel eens opnieuw opstarten en kijken of het werkt? 😉

Ja bedankt, het werkt! 

Reputatie 7
Badge +17

@TsewangPalmo super dat het werkt! De rien. 🙂

Wie kan me helpen mijn prepaid nummer vanuit het buitenland te activeren.

Dat kan alleen met behulp van iemand van de kpn.

zie mijn discussie hierboven. Dus even geduld tot er iemand van de kpn in de lucht komt 😉

Reputatie 7
Badge +21

Heb je het 06-nummer en het simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier) geplaatst @Ericte zoals hierboven aangegeven? Zo ja, dan vraag ik de moderators om aandacht.

Hi RBxx,

Ja, heb ik gedaan. 06 nummer en SIM nummer.

Groeten

Eric

 

Reputatie 7
Badge +21

Ok, gemeld bij de moderators. 

Bedankt!

Ik heb een poging gedaan die SIM te activeren.  Ik zie nog geen resultaat maar misschien duurt het even.

Mocht het vanmiddag nog niet werken zul je moeten wachten op de moderator van dit topic. (gelukkig werkt die ook in het weekend)

Okay, bedankt. Ik wacht even rustig af. Groeten, Eric.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Ericte! I see that the prepaid is active. Could you confirm to me you can use it now?

Hi Bram,

Inderdaad, alles werkt naar behoren! Bedankt voor de moeite.
 

Groeten Eric.