Beantwoord

Prepaid simkaart niet geactiveerd

  • 7 April 2021
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

Beste

 

Ik krijg de melding dat de simkaart niet geactiveerd is, kan geen sms’n ontvangen of sturen .

Nochtans heb ik deze kaart geactiveerd.

 

Mvg

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 8 April 2021, 09:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @tim88-8. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding te zien krijgt. Kan je wel bellen en gebeld worden? Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je uitzoeken of ik kan ontdekken wat dit probleemveroorzaakt. 

Ik kan niet meer bellen of sms'en.

 

Ik heb de gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat jouw simkaart nog niet geactiveerd is. Ik heb zojuist geprobeerd om jouw simkaart alsnog te activeren. Zou je het nog eens willen testen?

Ik heb het geprobeerd maar krijg nog niks van sms binnen en sturen lukt mij ook niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Dat is vreemd. Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een andere toestel te testen en wil je jouw simkaartnummer achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van het KPN Forum profiel?

Ik heb een ander toestel getest en ook geen oplossing. Ik heb de simkaartnummer ingevuld.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van jouw simkaartnummer. Jouw simkaartnummer is niet gekoppeld aan jouw nummer, er staat een andere simkaartnummer bij ons in het systeem. Om dit probleem op te lossen zal je een vervangende simkaart moeten aanvragen. Ik zal het simkaartnummer dat bij ons in de systemen staat naar jouw versturen in een privébericht. Dit heb je nodig bij het aanvragen van een vervangende simkaart.