Beantwoord

Prepaid tegoed binnen een dag op

  • 29 December 2019
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

op 28 december in de KPN winkel de telefoon van mijn vrouw opgewaardeerd, binnen 24 uur stond er nog minder dan 1 euro tegoed op.

er is niet met het toestel gebeld en van internet weet mijn vrouw niets af

wie weet hoe dit kan?

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid, verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Darja 30 December 2019, 16:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Darja, van harte welkom op het KPN forum! Wat gek dat het tegoed, dat je opgewaardeerd had op het toestel van je vrouw, binnen een dag op was. Als er niet gebeld is en je vrouw er geen internet mee gebruikt, snap ik dat je niet weet waar het van komt en dat je dat graag wilt weten. 

Het klinkt wel alsof er een internetverbinding aan heeft gestaan, waardoor het tegoed langzaam op geraakt is. Maar - dat is natuurlijk maar een vermoeden. Ik kijk graag voor je na wat de oorzaak is geweest. Kan je voor mij het mobiele nummer toevoegen aan je forumprofiel? Laat je het weten wanneer je 'm hebt ingevuld?

Dag Alexa

ik ben vanmiddag naar de KPN winkel geweest en weet nu het antwoord

als je 4G steeds aan hebt staan, dan zoek de telefoon naar informatie etc. en gebruik daarvoor je bel tegoed

dat is de reden waarom bel tegoed binnen 12 uur op kan zijn'

Groetjes

darja

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Darja, fijn om te horen dat het duidelijk geworden is toen je in de KPN winkel bent geweest. Dankjewel voor de update. Mocht je vragen hebben of als we iets voor je kunnen doen, laat het dan gerust op het forum weten.