Prepaid tegoed verlaagd wekelijks

  • 24 October 2020
  • 1 reactie
  • 27 keer bekeken

Hallo kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn prepaid verbruik wekelijks met  enkele centen verlaagd. Er is geen data mogelijk deze prepaid kaart wordt voor beveiliging gebruikt niet om te bellen ik  heb dit systeem al lang en het minimale verbruik is van de laatste tijd

Alvast bedankt gr Johan


1 reactie

Reputatie 6
Badge +6

Weet je zeker dat het echt niet door data veroorzaakt kan worden? Verlaging van het beltegoed met enkele centen word namelijk toch vaak veroorzaakt door data gebruik.

Dit kan overigens ook ongewild data verbruik zijn, doordat apparaten vaak op de achtergrond toch even connectie zoeken met het internet, vooral bij het aanmelden op het netwerk.

Je zou een KPN moderator mobiel internet op je simkaart volledig kun laten afsluiten en kijken of het dan niet gebeurt.

Je kan trouwens ook de KPN Prepaid APP op je smartphone installeren, bij het aanmelden daarvan moet je wel eenmalig een verificatie code invoeren die je op het nummer van je KPN prepaid simkaartje ontvangt.

Als je dat doet, dan kan je zelf kijken waar het gebruik van komt, beltegoed controleren, opwaarderen ect ect.

Reageer