Beantwoord

prepaidkaart lijkt geblokeerd

  • 17 February 2021
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Badge

Hi allemaal,

Ik zit op dit moment in het buitenland en heb mijn simkaart omgezet naar een prepaidkaart. Ik zit hier pas 3 maanden en had begrepen als ik binnen 6 maanden een bericht verstuur of bel dat de kaart dan niet zou verlopen/blokkeren. Nu lijkt het toch of mijn kaart geblokkeerd is. Ik heb ook mijn tegoed nog extra opgewaardeerd maar ook dit bleek niet te helpen. Heeft iemand een tip voor mij? 

Alvast heel erg bedankt!

Groet,

Hannah

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 17 February 2021, 12:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Hannah1995 en bedankt voor je bericht! Wat vervelend dat je nu niet bereikbaar bent met jouw nummer! Tip is, mocht je dat nog niet gedaan hebben, om het toestel uit/aan te doen. Op die manier kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het mobiele netwerk.

Waaruit blijkt dat de simkaart geblokkeerd is: zie of hoor je een foutmelding? Zo ja, welke? 

Wil jij jouw 06 nummer en simkaartnummer in jouw forumprofiel invullen? Graag hier een seintje zodra de benodigde gegevens ingevuld zijn, dan kijken we graag met je mee!

Badge

Hi @Shyrin_ ,

 

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb inderdaad mijn telefoon al aan en uit gezet. Als ik wil bellen hoor ik het bericht: “Your cellular service has been suspended. Please contact customer support.”

Ik heb mijn 06 nummer en simkaart nummer ingevuld op mijn forumprofiel. 

Groet,

Hannah

Reputatie 7
Badge +16

Super, dank je wel! Je nummer is actief en je hebt ook voldoende tegoed om ermee te kunnen bellen: vanuit ons geen reden waarom je er nu geen gebruik van kunt maken.

Wil je eens handmatig een ander beschikbaar netwerk selecteren en controleren of het dan wel mogelijk is om te bellen?
Het verschilt per toestel waar je dit kunt selecteren: je kunt onze Toestelhulp er eventueel bij gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +16

Lukt het inmiddels weer om te bellen, @Hannah1995?

Badge

Hi @Shyrin_ , bedankt voor het helpen. Het is gelukt! :smile: