Beantwoord

Probleem met klantenservice en bundel

  • 3 April 2021
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Twee dagen geleden werd ik gebeld door klantenservice om wat vragen te beantwoorden over mijn prepaid. Om een vraag van mij te beantwoorden werd ik doorverbonden naar een andere medewerker van de klantenservice. Ik vroeg (en vraag mij nog steeds) af hoe het kan dat er geld van mijn prepaid tegoed werd afgeschreven terwijl ik een bundel gekocht had. Ik vermoed dat het er iets mee te maken heeft dat ik ook nog een andere bundel had die net afliep.

De medewerker zou er naar kijken en zette mij in de wacht. Echter na meer dan 20 minuten in de wacht te staan werd het gesprek vanaf haar kant beëindigd. Ik vraag mij nu nog steeds af hoe het kan dat er eerder geld van mijn prepaid af ging, dan van mijn bundel en ook waarom deze medewerker zomaar ophing. Bij voorbaat dank voor de hulp.

Mvg,

Ragnar

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 7 April 2021, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Ragnar3, welkom! Het is natuurlijk mogelijk dat de verbinding door technische redenen verbroken wordt. Normaliter hangen we niet zomaar op:sweat_smile: . Vervelend is het hoe dan ook. Voor wat betreft je bundel: welke had je aangeschaft? En heb je geen gebruik gemaakt van diensten die buiten de bundel vallen? Bijvoorbeeld premium sms o.i.d.? Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? Dan kijk ik met je mee. 

Beste Marcia_,

Ik hoop dat mijn mobiele nummer zo voor jullie zichtbaar is? Als ik het goed zie is het op 14 maart geweest. Ik had een Alles-in-1 Basis in gebruik, en een Alles-in-1 Instap net aangeschaft voor als mijn tegoed op zou raken. Dit gebeurde tijdens het gesprek, maar hij begon mijn tegoed op te gebruiken ipv de bundel. Bedankt voor je hulp!

Groeten,

Ragnar

Reputatie 7
Badge +30

Yes, top! Het is me niet duidelijk waarom die kosten niet uit de bundel zijn gegaan. Die bundel is nog toereikend. Ik heb daarom 3,58 euro als prepaid tegoed op je kaart gezet. 

Hartelijk dank voor de hulp @Marcia_! Fijne avond.