Beantwoord

Puk Code

  • 26 December 2020
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Hi ik heb voor mijn moeder een nieuwe simkaart nodig voor een nieuwe Prepaid telefoon.

Daarvoor heb ik ook een pukcode nodig.

Ze heeft nu nog een oude Hi simkaart.

icon

Beste antwoord door FreddyFloyd 26 December 2020, 20:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo  @FreddyFloyd 

Op deze pagina Prepaid vervangende SIM-kaart aanvragen (kpn.com) kan je kiezen.

Vul je SIM-kaartnummer of PUK-code in van je prepaid.

Met alleen het kaartnummer moet het dus ook lukken. Mogelijk levert de oude Hi kaart nog een administratief probleem op en krijg je toch een foutmelding “onbekend”.

Dan zal een KPN medewerker je moeten helpen.

Ik heb dat al geprobeerd, maar krijg idd een foutmelding. Waarschijnlijk dan omdat het een oude Hi simkaart is

Reputatie 7
Badge +21

Ik was er al bang voor @FreddyFloyd , dat heb ik eerder fout horen gaan.

Je kan KPN bellen via het nummer 0800 0402 (helaas regelmatig heel druk).

Je kan ook chatten. Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden (waaronder de chat) een stuk lager op het scherm.

Je kan ook hier wachten op een reactie van een KPN moderator, maar dat kan door de drukte en feestdagen meerdere dagen duren. Zet dan vast je pers. gegevens in je forum profiel met 06-nummer en simkaartnummer in het veld “persoonlijke opmerkingen”.

Dank je wel voor het antwoord. Ik ga de chat functie even proberen. Kon die functie eerst niet vinden. Staat dus helemaal onderaan :smile:

Reputatie 7
Badge +15

@FreddyFloyd Welkom op het forum, 

Ik controleer graag of ik de simkaart voor je kan vervangen. Zou je voor mij zoals @RBxx al aangeeft je forumprofiel willen invullen met het mobiele nummer en het simkaartnummer? 

Dan ga ik aan de slag!

Ik heb het net via de chat geregeld, de sim kaart in aangevraagd. Dan je wel.