Beantwoord

PUK code kwijt - mijnKPN puk code niet geldig

  • 23 June 2022
  • 5 reacties
  • 57 keer bekeken

Zit momenteel in het buitenland.

SIM kaart accepteert pincode niet en PUK code die vermeld staat in mijnKPN wordt ook niet geaccepteerd.

Gaat om een SIM kaart die is overgezet van een abonnement naar prepaid.

Graag hoor ik hoe dit het beste op te lossen.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 24 June 2022, 08:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Sv3n25 en welkom op ons forum!

Lastig dat je in het buitenland zit en er niet uit komt met jouw pukcode. We helpen je hier graag op weg. Vul je in jouw forumprofiel je gegevens in, inclusief jouw mobiele nummer en het simkaartnummer? Als je hier een seintje geeft, helpen we je verder.

Hallo Alexandra,

Het forumprofiel is geüpdatet. Het SIM kaartnummer is vermeld onder de persoonlijke opmerkingen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even meegekeken. Ik zie hier een ander simkaartnummer dan dat jij in je profiel hebt staan. Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom de PUK code niet werkt. 

Waar heb je dit simnummer vandaan gehaald? Uit het toestel? Van de kaart zelf?

Hallo Bart,

Het SIM nummer staat direct op de simkaart.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Sv3n25, dat is apart. Het simkaartnummer is verbonden met je mobiele nummer, zo gauw je een simkaart in gebruik neemt. Als ik het simkaartnummer opzoek dat je in je profiel hebt gezet, kom ik een ander mobiel nummer tegen. Zo te zien heb je deze simkaart in gebruik sinds januari. Is er destijds iets veranderd? Kan het zijn dat je toen een ander nummer gekregen of aangevraagd hebt?