Beantwoord

Puk code nodig prepaid kaart

  • 17 March 2021
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

Bij het overlijden van mijn schoonmoeder komen we nog een zeer nette Nokia 3410 tegen. Hier zit een prepaid KPN kaart in met nummer 06-***. 
Alleen weten we de code niet. Dus wat geprobeerd en nu wil hij de pukcode weten. 
Alleen die hebben we niet.

 

Kunnen jullie die achterhalen?

 

Admin: 06-nummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 18 March 2021, 17:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @voetsje7. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat het mobiele nummer en het simkaartnummer al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb zojuist een privebericht verstuurd met daarin de pukcode. Op deze pagina kon je de pukcode zelf opvragen.

Beste KPN,

Via bovengenoemde link kan ik helaas geen PUK code van een pre paid telefoon opvragen. Ook een eerdere link gaf een foutmelding. Deze keer 404 pagina bestaat niet meer. Kunt u mij de juiste sturen?

dank u!

Jos den Hartog

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Jos Den Hartog probeer het eens hier:

https://www.kpn.com/service/mobiel/pukcode/pukcode-opvragen.htm

Door website onderhoud en wijzigingen willen pagina's wel eens veranderen.

Hoi Ruud,

 

Bedankt voor je snelle reactie. Helaas werkt deze link ook niet. KPN zegt het nummer niet te herkennen. Waarschijnlijk omdat het Pre paid is??

Groet,

 

Jos

Reputatie 7
Badge +21

Nee @Jos Den Hartog die link zou ook voor prepaid moeten werken. Is dit een KPN prepaid sim of misschien een oudere Telfort o.i.d.?

Hoi Ruud,

heb met KPN Klantenservice contact opgenomen. Blijkt dat nummer geblokkeerd is vanwege geen uploaden afgelopen half jaar. Het is inmiddels geregeld.

 

Super bedankt voor je interesse en hulp!

 

groet Jos

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Jos Den Hartog 

Was het nummer nog te redden of was ook de termijn van 9 maanden al overschreden?

Niets meer te redden, maar wel een nieuwe oplossing. :-D